loading...
وبكــا | وبسايت دانشجويان عمران و معماري
آخرین ارسال های انجمن
حسین سلامیان بازدید : 552 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

اضافه وزن همواره معضلی برای بسیاری از مردم بوده است. راه‌های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد، اما اگر بدانید بدون کم کردن مقدار وعده‌های غذایی هم می‌توانید با سرعت و راحتی بیشتری، به کاهش وزن خود کمک کنید، مطمئناً دیگر گرسنگی‌های بی مورد را تحمل نمی‌کنید. در ادامه مطلب غذاها و سبزیجات خوشمزه و خوش رنگی را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون محدودیت در خوردن و نگرانی از افزایش وزن، آنها را جایگزین غذاهای دیگر نمایید:

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

 

حسین سلامیان بازدید : 843 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

انواع مختلف فلفل ها جزو گروه سبزیجات هستند و این دسته از سبزی‌ها از فلفل سبز دلمه‌ای گرفته تا فلفل تند قرمز همگی در یک گروه غذایی جای می‌گیرند و تقریباً دارای خواص  زیادی هستند.

محققان می‌گویند؛ فلفل ها یکی از منابع غنی از ویتامین ث و کاروتن‌ها هستند ؛ متخصصان از مدتها پیش معتقدند که از فلفل می‌توان برای افزایش جریان خون، تحریک سیستم عصبی، افزایش اشتها و رهایی از سوءهاضمه استفاده نمود.

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

 

حسین سلامیان بازدید : 477 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

تجویز تماشای فیلم‌ های جنسی برای زوجینی که یکی از همسران یا هر دو به سرد مزاجی و بی‌میلی جنسی مبتلا هستند ممکن است که در کوتاه مدت موجب بهبودی روابط شود ولی در دراز مدت میتواند منجر به بروز مشکلات عدیده ای شود.

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

09393938906 بازدید : 1241 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (2)

استخوان ها در بدن انسان دارای وظایفی هستند در این بخش به مهمترین وظایف استخوان ها اشاره می کنیم. می توان به وظایف بیشتری نیز اشاره کرد اما مهمترین وظایف استخوان ها در بدن انسان که در آناتومی حائز اهمیت است

 عبارتند از:

  • داربست یا چهارچوب نیرو مقاومت
  • ذخیره سازی مواد معدنی
  • اتصال عضلانی
  • محافظت از اندامهای حیاتی مثل قلب و ریه
  • ذخیره سازی چربی و تولید سلولهای خونی

 

منبع : http://www.hidoctor.ir

حسین سلامیان بازدید : 504 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)


مختـصری از مقـالات دکتـر استـفان مـارک

آنچه مسلم است، عادت های غذایی در سلامتی ما و تداوم این سلامتی بسیار موثر هستند و این خود ما هستیم كه تا حد زیادی با لحاظ كردن عادت های غذایی مناسب و صحیح، می توانیم از ابتلا به بسیاری از بیماری ها در بدن خود پیشگیری كنیم. دکتر استفان مارک، شخصی است که بیمارهای سرطانی را در مرحله آخر و با استفاده از روش های "نامتعارف" درمان کرده است و بسیاری از بیماران بهبود یافته اند. او به درمان طبیعی در مقابله با بیماریها معتقد است...

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

 

حسین سلامیان بازدید : 657 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

محققان و متخصصان تغذیه به افرادی که قصد لاغری دارند مواد غذایی مفیدی را معرفی کرده‌اند که قادرند چربی‌های بدن را بسوزانند. توصیه می‌کنیم تا جایی که می‌توانید این مواد غذایی را جایگزین مواد غذایی پرکالری کنید.در مصرف هیچ ماده‌ی غذایی زیاده‌روی نکنید. صبور باشید و با اراده‌ی تمام به سوی خوش اندامی گام بردارید.

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

 

 

حسین سلامیان بازدید : 839 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)

میوه های شفابخش قرآنی- وبكا

قرآن کریم بهشت را بیشتر با کلمه «جنت» که به معنی بستانی است که از لحاظ کثرت درخت‌ها و پیچیدگی شاخه‌های آنها، ایجاد سایه و پوشش مخصوصی برای سطح آن کرده است، یاد می‌نماید. در برخی از آیات به میوه‌های بهشتی و همچنین درختان اشاراتی شده است که بسیاری از آنها علاوه بر خواص تغذیه‌ای خاصیت درمانی نیز دارند، مانند زیتون، انجیر و که خاصیت دارویی دارند.

در حقیقت انجیر و زیتون سر دسته گیاهانی هستند که در قرآن عنوان شده‌اند. در مصرف میوه‌ها و گیاهان باید مسائل منطقه‌ای و بومی ‌را نیز در نظر گرفت.

در حدیثی آمده است «علیکم بأعقاقیر دیارکم»، لذا اقلیم هر منطقه، گیاهان و میوه‌هایی که در آنجا رشد می‌کند، با طبیعت مردم همان‌جا سازگاری دارد و اگر در بعضی از مواقع شاهد بروز اختلالاتی در افراد هستیم، برای این است که محصولات گرم در مناطق سرد و بالعکس مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. در این مقاله به برخی از خواص مواد غذایی ذکر شده در قرآن می‌پردازیم.

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

حسین سلامیان بازدید : 726 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

شاید هیچوقت به این موضوع حتی فکر هم نمی کنیم که وقتی در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز مشغول فعالیت و خواب هستیم بدن ما چه فعالیت هایی را تجربه می کند و در کل در طول یک روز کامل در بدن ما چه اتفاقاتی می افتد! اما چه بسا دانستن این موضوع ارتباط مستقیم با عملکرد صحیح سیستم بدن و سلامتی ما دارد. از آنجا که سلامتی شما دوستان وبكــا برای ما بسیار حائز اهمیت است پس لطفا برای مرور گام به گام این اتفاقات با ما همراه باشید ...

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

حسین سلامیان بازدید : 551 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

ویروسی که قلب را ری استارت می کند- وبكا

کالیفرنیا، لس آنجلس، بورلی هیلز و سرانجام هالیوود. چه چیزی را از ترکیب این کلمات انتظار دارید؟ این ترکیب کلمات یک آدرس هستند برای مرکز پزشکی تحقیقاتی Cedars-Sinai که در مجاورت بورلی هیلز و هالیوود واقع شده است و ذهن خلاقانه پزشکان آن، به ساختن ویروسی انجامیده که می تواند قلب را ری استارت کند. این ویروس برخلاف بعضی ویروسهای کامپیوتری که باعث ری استارت کامپیوتر می شوند، اصلا مخرب نیست و حتی می تواند درمان خوبی در درمان اختلالات ضربان قلب باشد.

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

حسین سلامیان بازدید : 471 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

 

فواید شگفت انگیز خرما برای سلامتی- وبكا

خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.

 

در ادامه مطلب مشاده كنيد

درباره ما
Profile Pic
استفاده از مطالب سایت با ذكر منبع بلامانع مي باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش سایت بیشتر خوشتون میاد ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 853
  • کل نظرات : 225
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 3727
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 200
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 502
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 599
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 128,914
  • بازدید کلی : 2,177,418
  • ارسال مطلب برای وبکـا
    شما نيز نويسنده سايت ما باشيد

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gifشما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال