loading...
وبكــا | وبسايت دانشجويان عمران و معماري
آخرین ارسال های انجمن
مریم رستمی زاده بازدید : 234 چهارشنبه 14 تیر 1396 نظرات (0)

پایان نامه طراحی مجتمع آبدرمانی سرعین در قالب  اتوکد + تری دی رندر شده + فایل word

مطالعات مجتمع آبدرمانی

امروزه مساله جهانگردی بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفته است. جهانگرد و صنعت جهانگردی جایگاه  ویژه ای برای خود پیدا نموده است، تاجایی که در اکثر کشورها با مسائل مهم دولتی در رقابت می باشد...

مریم رستمی زاده بازدید : 359 چهارشنبه 14 تیر 1396 نظرات (0)

مطالعات پژوهشکده نجوم در قالب فایل Word در ۸۵ صفحه

رساله پژوهشکده نجوم

علم نجوم همیشه یکی از ابزارهای اصلی انسان برای شناخت جهان پیرامونش بوده است . این شناخت در ابتدایی ترین شکل تنها توسط چشمان بیننده صورت می گرفت ، اما با پیشرفت علومی چون فیزیک ، مکانیک و ریاضیات...

حسین سلامیان بازدید : 981 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل محترم روزنامه رسمی كشور
به پیوست یك نسخه تعرفه دستمزد كارشناسان رسمی دادگستری به شماره100/51082/9000ـ 8/12/1389 كه در تاریخ 8/12/1389 به تصویب ریاست محترم قوه قضاییه رسیده، جهت درج در روزنامه رسمی كشور ارسال می‌گردد.

در اجرای ماده 29 قانون كارشناسان رسمی دادگستری مصوب 18/1/1381 مجلس شورای اسلامی، تعرفه مربوط به تعرفه دستمزد كارشناسان رسمی دادگستری، مصوب 23/5/1384 و اصلاحیه آن به شرح مواد آتی اصلاح می‌شود....

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

حسین سلامیان بازدید : 778 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)
فکر می کنم این آموزش رایگان داده بشه بهتره تا اینکه یه عده ای استفاده کنند ..

این تولبار بر پایه الکسا ساخته میشه و همانطور که می دانید باعث افزایش رنک الکسا میشه پس به جای اینکه کاربران تشویق کنید که تولبار الکسا نصب کنند ، تشویق کنید که تولبار خودتون رو نصب کنند .

در ادامه مطلب مشاهده كنيد
 
حسین سلامیان بازدید : 563 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فضای مجازی نیز مانند فضای واقعی، آدم ها و شگردهای خاص خودش را دارد، این فضا همان قدر که با ابزارهایش به آسان تر انجام شدن کارها کمک می کند، با همین ابزارها نیز می تواند باعث شود عده ای در این فضا کلاهبرداری با شیوه های جدید انجام دهند و ما را در دام بیندازند!

 

این چیزی است که خواه ناخواه در دنیا وجود دارد، اما فایده های فضای مجازی آنقدر زیاد است که نمی توانیم حتی با وجود خطر کلاهبرداری در این فضا از آن صرف نظر کنیم. پس هر کدام از ما باید برای مراقبت از خود شیوه های این افراد را تا حدودی بشناسیم تا در دام آنها گرفتار نشویم.

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد


حسین سلامیان بازدید : 541 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

 

آژانس امنیت ملی آمریکا در حال ساخت مرکزی مخفی را برای شنود همه ارتباطات الکترونیکی سراسری که بزرگ‏ترین مرکز از نوع خود است، در ایالت یوتامی‏باشد.این مرکز که هزینه ساخت آن 2 میلیارد دلار خواهد بود، برای ردیابی و ثبت ارتباطات الکترونیکی احداث می شود. گفته می‏شود این مرکز، پنهانی‏ترین و پیچیده‏ترین مرکز خواهد بود و حتی ارتباطات الکترونیکی که از اینترنت صورت می‏گیرد را دنبال خواهد کرد.

 

 

 

وزارت امنیت سرزمینی آمریکا کار مشاوره فنی ساخت این مرکز را برعهده دارد. آژانس امنیت ملی آمریکا یک مرکز جاسوسی سایبری جدید با هزینه یک و نیم میلیارد دلار در ایالت یوتا احداث می‏کند. این مرکز قرار است بخشی از اهداف اداره اطلاعات آژانس امنیت ملی آمریکا را محقق کند.
در این گزارش ابتداً مرکز جاسوسی یوتا معرفی شده سپس جایگاه فعالیت مرکز یوتا در آژانس امنیت ملی مورد ارزیابی قرار می‏گیرد. در ادامه رویکرد و دیدگاه مراجع آمریکایی در قبال ساخت این مرکز بیان شده و در پایان نیز ملاحظات مربوطه ارائه شده است.
در ادامه مطلب مشاهده كنيد

 

حسین سلامیان بازدید : 482 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

منبع :

نقشه چیست؟ طبق اظهارات پیتر بیرچ، مدیر تولید Google Earth، انسان امروز به دو چیز نیاز مبرم دارد: یافتن راه و ایجاد نمایشی جامع و دقیق از جهان. برای انجام مورد اول، لازم است مورد دوم انجام گردد. برای پیدا کردن آنچه دقیقا می‌خواهید، باید قادر باشید به دنبال هر چیزی بگردید. رویکرد گوگل در قبال دنیای فیزیکی نیز همانند دنیای مجازی است: سامان‌دهی اطاعات جهان به منظور فراهم آوردن دسترسی عمومی به آن. گوگل می‌خواهد همه کوره راه‌ها و نیمکت‌های پارک را در نقشه قرار داده و یافتن آن را ساده کند.

 

در ادامه مطلب مشاهده كنيد

حسین سلامیان بازدید : 1030 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

منبع : پژوهشكده تحقيقات اسلامي

 

واژه جنگ مفاهیمى مثل کُشتار، خونریزى، سفاکى و بیرحمى را به ذهن متبادر مى سازد ولى این مفاهیم نه تنها در حماسه دفاع مقدس ما جایگاهى نداشت بلکه بر عکس، رزمندگان اسلام چنان صحنه هایى از اخلاص، ایثار،شجاعت، تواضع و شهادت طلبى از خود نشان مى دادند که با هیچ یک ازمعادلات مادى قابل محاسبه نبود.
این رشد و کمال که عارفان بزرگى مثل امام را به تحیر وا داشته بود درسایه معنویتى حاصل شد که به واسطه راز و نیاز و تهجد و توکل به خدا وارتباط روحى با ائمّه معصومین علیهم السلام به وجود آمده بود.

 


در ادامه مطلب مشاهده كنيد 

حسین سلامیان بازدید : 598 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

نـگاهی به آینـده نـزدیک تـلفن های هوشمنـد

نـگاهی به آینـده نـزدیک تـلفن های هوشمنـد- وبكا


چیزی به سال 2013 نمانده و تمام کمپانی ها با سخت کوشی فراوان روی محصولاتشان کار می کنند. کاربران هم می خواهند که هر چه زودتر بهترین محصولات به میدان بیایند تا پادشاه بازار را بخرند ولی بازی تخت شاهی، همیشه پویا در جریان است و هنوز محصول قبلی به تخت عادت نکرده، مدعیان جدید می آیند و با نمایشگر بزرگتر، پردازنده قوی تر یا حافظه بیشتر آن را به چالش می کشند.

حسین سلامیان بازدید : 712 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 

انتخاب گوشی تلفن همراه واقعا كار خیلی سختی نیست به خصوص اگر یك خانم باشید. با خواندن این نوشته می توانید یك حرفه ای باشید و بدون كمك دیگران خودتان بهترین گوشی را انتخاب كنید. حتی می توانید بقیه دوستانتان را راهنمایی كنید.
شش نکته مهم برای خرید تلفن همراه -وبكا
1- هرگز نگویید «اون»: وقتی به بازار می روید و یك گوشی پشت ویترین چشم هایتان را می گیرید، هرگز آن را با دست نشان ندهید و به فروشنده نگویید «اون گوشی رو می خوام». این آماتورگونه ترین رفتاری است كه می تواند از شما سر بزند. 
در بازار گوشی تلفن همراه هیچ «اون»ی وجود ندارد. سعی كنید قبل از رفتن به بازار سطح اطلاعاتتان را افزایش دهید. با اسم بردن از مدل درست گوشی به فروشنده بفهمانید به سادگی سرتان كلاه نمی رود.
2- هر «صورتی» خوب نیست: نگذارید ظاهر دستگاه گولتان بزند. هر گوشی كه رنگ صورتی دلفریبی دارد الزاما بهترین نیست. همه ما می دانیم كه خانم ها چقدر در انتخاب لوازمشان دقیق هستند و همیشه سعی می كنند روی بهترین ها دست بگذارند. این یك ویژگی تحسین برانگیز است اما از همین امروز برای فهمیدن تفاوت های یك وسیله دیجیتال خوب و وسیله ای كه تنها رنگ صورتی دارد، تلاش كنید.
3- از «QWERTY» نترسید: گوشی هایی در بازار موجودند كه با این اسم معروفی می شوند. آنها صفحه كلید كامل دارند و به همین دلیل شاید در نگاه اول كمی ترسناك به نظر برسند. از آنها نترسید. برخلاف ظاهر ترسناكشان اتفاقا خیلی به دردبخور هستند. اگر زیاد SMS می زنید و دائم انگشت هایتان روی سر و گردن گوشی كار می كند QWERTY بهترین انتخاب است. می توانید خودتان امتحان كنید.
4- به طول عمر باتری دقت كنید: بیایید با خودمان روراست باشیم و همین حالا فهرست اولویت هایتان را اصلاح كنیم. برای یك خانم موقع انتخاب گوشی طول عمر باتری ویژگی كلیدی است. این مسئله را روی سایت شركت سازنده چك كنید. چون بعضی فروشنده ها اطلاعاتشان كامل نیست. گوشی مناسب است كه باتری جان سختی داشته باشد و هر روز محتاج شارژ مجدد نشود.
5- گول بازی های بازار را نخورید: تولیدکننده ها چم و خم كار را یاد گرفته اند. آنها هر روز یك مدل جدید روانه ویترین مغازه ها می كنند و با صرف كلی هزینه تبلیغاتی در تلاشند تا به من و شما بگویند از قافله عقب مانده ایم. آندروید، iOS و بقیه این حرف ها فقط یك بازی تجاری است برای فروش بیشتر. اگر تلفن همراه برای شما فقط به زنگ زدن و SMS فرستادن خلاصه می شود، سراغ آنها نروید.
6- گوشی دو سیم كارته بخرید: بعضی از مردم به خاطر شغل و حرفه شان مجبورند دو سیم كارت داشته باشند. حمل دو گوشی واقعا آزاردهنده است. اگر شما یكی از این افراد هستید به سراغ گوشی های دو سیم كارته بروید. تولیدكننده های معتبری چون نوكیا، سامسونگ، ال جی و موتورولا چند گوشی خوب دو سیم كارته ساخته اند.
منبع : مجله باشگاه خبرنگاران 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
استفاده از مطالب سایت با ذكر منبع بلامانع مي باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش سایت بیشتر خوشتون میاد ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 853
  • کل نظرات : 225
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 3727
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 200
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 502
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 603
  • بازدید ماه : 603
  • بازدید سال : 128,918
  • بازدید کلی : 2,177,422
  • ارسال مطلب برای وبکـا
    شما نيز نويسنده سايت ما باشيد

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gifشما هم جزء کساني‌ باشيد که مي‌خواهيد مطلب خود را منتشر کنيد با ارسال مطلب خود ميتوانيد يکي‌ از ارسال کنندگان سايت باشيد تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدايت ميشويد به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنيد .

    ابتدا در سايت عضو شده تا پنل کاربري براي ارسال مطلب براي شما ايجاد گردد.

    ارسال